







به گزارش عَلَم جنوب ؛ مراسم تودیع و معارفه دادستان شوشتر با حضور مسئولان محلی، استانی و جمعی از سران عشایر در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار شد. در این مراسم، مهدی امیری پس از سه سال فعالیت در سمت دادستان، جای خود را به امین ملکشاهی داد.
به گزارش عَلَم جنوب دادستان عمومیوانقلاب شوشتر با تأکید در برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی درچهارشنبهسوری اعلام کرد: *با هرگونه رفتار خطرناک، ایجاد مزاحمت، تخریب اموال عمومی و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز بهشدت برخورد خواهد شد.