







حمید سرداری از برگزاری نشست هماهنگی جهت راه اندازی رشته جذاب کبدی دانش آموزی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان گتوند خبر داد.
فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان شوشتر در پیامی افتخار آفرینی فرزندان این شهرستان، در المپیک آسیایی ۲۰۲۵ در رشته کبدی را تبریک گفت. به گزارش عَلَم جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شوشتر آرش قنبری در این پیام آورده است: بسمالله الرحمن الرحیم کسب عنوان نایبقهرمانی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران در […]
در رقابتهای المپیک آسیایی ۲۰۲۵، تیم ملی کبدی ایران با درخشش چشمگیر فرزندان شوشتر، به عنوان نائب قهرمانی رسید.
کشتی فرنگی ایران بهترین روزهای تاریخ خود را سپری می کند، روزهایی که گویا هیچ تیمی در دنیا نزدیک ما هم نیست.
فرزندان آینده دار شوشتر توانستند پس از سال ها در مسابقات هندبال استان روی سکو بایستند و شوشتر را صاحب عنوان کنند.
حسین درویشی بازیکن اهل جنت مکان گتوند با نظر کادر فنی به جمع شاگردان امیر خلیفهاصل پیوست.
با پیگیری مسئولین شهرستانی همچون سادات ابراهیمی نماینده مردم در مجلس، بالاخره شوشتر که شهرستانی مستعد و ستاره پرور در حوزه ورزش است، از یک تیم فوتبال در سطح لیگ ۳ کشور برخوردار شد.
مسابقات سپهبدهای اخلاص با حضور تیمهای یگانهای نیروی زمینی ارتش در ۷ رشته رزمی به میزبانی تیپ ۴۵ نیرو مخصوص نزاجا برگزار و پس از ۱۴ روز رقابت فشرده در هوای بالای ۵۰ درجه، با معرفی تیمهای برتر به کار خود پایان داد.
طی حکمی از سوی رئیس هیأت فوتبال استان، مهندس حمید سرداری به عنوان دبیر هیأت فوتبال شهرستان گتوند منصوب شد.
به مناسبت دهه فجر انقلاب و ایام شعبانیه ،ولادت با سعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز، جمعی از مسئولان محلی و شهرستانی با ۳جانباز دفاع مقدس شهر ترکالکی دیدار کردند.